100

تورکہو استارو پل پر کام کی سست رفتاری پر علاقے کے عوام کی تشویش

اپر چترال(ذاکر محمد زخمی)علاقے کے مختلف مسائل کے حوالے سے تحریک حقوق عوام اپر چترال کا ایک اہم اجلاس آج بونی میں منعقد ہوا۔ مسائل میں سر فہرست تورکہو استارو پل پر کام کی سست رفتاری پر علاقے کے عوام کی تشویش اور تحریک حقوق عوام تورکہو کی اس سلسلے میں منعقدہ میٹنگ کے حوالے سے آئندہ کا لائحہ عمل رہا۔ اجلاس میں تحریک حقوق عوام تورکہو کے مطالبے کی بھرپور حمایت کا اعلان کیا گیا اور ارباب اختیار سے بھرپور مطالبہ کیا گیا کہ استارو پل پر کام کی رفتار تیز کرکے آنے والی سردیوں میں ہر صورت میں ٹریفک بحال کی جائے۔ اگر یہ ممکن نہیں تو اس پل کے ساتھ مناسب جگہ پر عارضی پل تعمیر کرکے ٹریفک بحال کی جائے۔ موجودہ متبادل راستہ انتہائی تنگ اور خطرناک ہے، ہلکی سی بارش اور برف باری کی صورت میں اس راستے پر ٹریفک جاری رکھنا ناممکن ہے۔ لہذا متعلقہ اداروں کو اس سلسلے میں فوری اقدامات کروانے کی ضرورت ہے۔ اس سلسلے میں فوری پیش رفت نہ ہونے کی صورت میں شدید احتجاجی مظاہرے کیے جائیں گے۔
اس کے علاوہ بونی ٹو اوی تا سنوغر روڈ کی طرف حکومت اور متعلقہ اداروں کی عدم توجہ کی شدید الفاظ میں مذمت کی گئی اور مطالبہ کیا گیا کہ مزکورہ روڈ پر فوری توجہ دیکر مرمت و صفائی کا کام بلا تاخیر کیا جائے تاکہ آنے والی سردیوں میں علاقے کے عوام کو کچھ ریلیف مل جائے۔ اور اس روڈ کی توسیع و تعمیر کیلئے فوری اقدامات کیے جائیں۔
ان کے علاوہ کوشٹ اور موژگول پلوں پر کام کی سست رفتاری کا فوری نوٹس لیکر کام کی رفتار تیز کرنے کا مطالبہ کیا گیا تاکہ مزکورہ پروجیکٹس بر وقت مکمل ہوں اور عوام مزید پریشانی سے بج سکیں۔
بونی مستوج روڈ جوکہ مبینہ طور پر این۔ایچ۔اے کے حوالے ہو چکا ہے اور اس کو بنیاد بنا کر کافی عرصے سے اس روڈ پر سی اینڈ ڈبلیو والے بھی صفائی ومرمت کا کام نہیں کروارہے ہیں۔ مزکورہ روڈ کی صفائی ومرمت کا کام جس ادارے کی زمہ داری ہے اسکا تعین کرکے فوری طور پر کام شروغ کیا جائے۔
مندرجہ بالا مسائل کا بروقت حل انتہائی ناگزیر ہے اور متعلقہ اداروں سے پر زور گزارش کی گئی کہ ان مسائل کے حل پر فوری توجہ دی جائے بصورت دیگر شدید احتجاجی مظاہروں کا سلسلہ شروع کیا جائے گا۔
اس طرح یہ اجلاس اپنے اختتام کو پہنچی۔

Facebook Comments