107

آتھک ہائیڈور پاؤراورایریگشن چینل منصوبے پراکتوبر 2018تک کام شروع کیا جائیگا۔۔شہزادہ افتخار

چترال (  آوازچترال رپورٹ) چترال سے ممبرقومی اسمبلی شہزادہ افتخار الدین نے کہا ہے کہ موڑکہو کے عوام کا درینہ مطالبہ آتھک منصوبے پر تعمیراتی کام اس سال ستمبر یا اکتوبر کے مہینے شروع کیا جائیگا ۔ جس کیلئے فنڈنگ کے تمام انتظامات کرلئے گئے ہیں ۔ اس سلسلے میں گزشتہ دن ایم این اے نے ایف ڈبلیو او کے ڈائریکٹر جنرل ، جنرل آفضل سے ملاقات کے بعد   گفتگو کرتے ہوئے بتایا کہ آتھک 200 میگاواٹ بجلی گھر کیلئے چائنیز بینک فرنٹیئر ورکس آرگنائزیشن کو فنانس کرینگے ۔ جس کے لئے انتظامات کو حتمی شکل دید ی گئی ہے۔ انھوں نے بتایا کہ ایف ڈبلیو او کے ڈائریکٹر جنرل رمضان المبارک کے بعد چترال کا دورہ کرینگے ۔ اور حالات سازگار رہے تو ستمبر یا اکتوبر 2018تک اس اہم منصوبے پر کام شروع کیا جائیگا۔
ایم این اے نے مذید بتایا کہ آتھک منصوبے کے سلسلے میں صوبائی حکومت اور ایف ڈبلیو او کے درمیان مفاہمت میں تقریبا دوسال کا عرصہ لگا ۔ تاہم دیر آید درست آید کے مصداق ایف ڈبلیو او نے سیلف فنانس کے زریعے یہ اہم منصوبے کے تعمیر کیلئے تیار ہے ۔ جس کیلئے چائنیز بینک ایف ڈبلیو او کو 55بلین روپے مہیا کرینگے ۔ جبکہ چینل کیلئے ایشین بینک فنڈز مہیا کریگا۔
شہزادہ افتخار الدین نے مذید بتایا کہ اگست 2015میں سی پیک کے سلسلے میں انھوں نے ڈائریکٹر جنرل ایف ڈبلیو او کے ساتھ چین کے دورے کے موقع پر چترال میں بجلی اور مائننگ منصوبوں پر انوسٹمنٹ کی تجویز دی تھی ۔ جس پر ڈائریکٹر جنرل نے ایم این اے سے صوبائی حکام سے اس سلسلے میں میٹنگ کرانے اور مفاہمت کو حتمی شکل دینے میں مدد کا مطالبہ کیا جس پر ایم این اے نے پیڈ و کے چیف ایگزیکٹیو ،وزیر توانائی وبجلی اور وزیر اعلیٰ تک ایف ڈبلیو او کے ڈائریکٹر جنرل کے ساتھ میٹنگ کا اہتمام کرایا ۔ جس پر عمل ہوتے ہوتے دو سال کا عرصہ لگ گیا تاہم اب تمام انتظاما ت کو حتمی شکل دیدی گئی ہے

Facebook Comments